Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.12.2011, sygn. IBPP1/443-1355/11/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-1355/11/AW
Czy nieodpłatne przekazanie towarów reklamowych podlega opodatkowaniu w okresie od 1.05.2004r. do 31.03.2011r. i od 1.04.2011r.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 19 sierpnia 2011r. (data wpływu 25 sierpnia 2011r.), uzupełnionym pismami z dnia 14 listopada 2011r. (data wpływu 21 listopada 2011r.) oraz z dnia 17 listopada 2011r. (data wpływu 22 listopada 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy wydanie opisanych we wniosku artykułów reklamowych podlega opodatkowaniu w okresie od dnia 1 maja 2004r. do dnia 31 marca 2011r. oraz w okresie od dnia 1 kwietnia 2011r. do chwili obecnej jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 sierpnia 2011r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy wydanie opisanych we wniosku artykułów reklamowych podlega opodatkowaniu. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 14 listopada 2011r. (data wpływu 21 listopada 2011r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 7 listopada 2011r. znak IBPP1/443-1355/11/AW oraz pismem z dnia 17 listopada 2011r. (data wpływu 22 listopada 2011r.).
W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Spółka (Wnioskodawca) prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży hurtowej artykułów piekarniczych. W celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży oraz utrwalenia na rynku logo, którym Spółka się posługuje, nabywa rozmaite artykuły oznaczone logo Spółki. Wśród zakupionych artykułów reklamowych są: czapki, koszulki, kurtki, ubrania piekarnicze, kubki, smycze do telefonów, drobne narzędzia piekarnicze wszystkie oznaczone identyfikowalnym logo.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right