Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 28.12.2011, sygn. IBPP3/443-1130/11/KO, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-1130/11/KO

w zakresie miejsca świadczenia usług

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 5 października 2011r. (data wpływu 10 października 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 30 listopada 2011r. (data wpływu 8 grudnia 2011r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie miejsca świadczenia usług jest:

  • nieprawidłowe w części dotyczącej usługi związanej z wynajmem powierzchni targowej na terytorium UE (innym niż Polska),
  • prawidłowe w części dotyczącej usługi zabudowy stoiska wykonanej przez firmę będącą podatnikiem na terytorium Polski.

UZASADNIENIE

W dniu 10 października 2011r. został złożony ww. wniosek, o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie miejsca świadczenia usług.

Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 30 listopada 2011r. (data wpływu 8 grudnia 2011r.) będącym odpowiedzią na wezwanie z dnia 25 listopada 2011r. znak IBPP3/443-1130/11/KO.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny:

Wnioskodawca jest producentem wyrobów spożywczych przeznaczonych zarówno do dalszego przetworzenia jak i dla klienta detalicznego. Swoje wyroby Spółka sprzedaje na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych - unijnych i poza unijnych.

W celu zwiększenia rozpoznawalności marki oraz nawiązania kontaktów handlowych Spółka prezentowała swoją ofertę na targach zagranicznych organizowanych na terytorium Unii Europejskiej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00