Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.07.2011, sygn. IBPP1/443-557/11/AZb, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-557/11/AZb
opodatkowanie zajęć z zakresu technik komputerowych, technik koncentracji i technik pamięciowych oraz przedmiotów (geografia, matematyka, fizyka, chemia, j. polski itp.) dla uczniów w wieku szkolnym
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 24 marca 2011r. (data wpływu 28 marca 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 6 czerwca 2011r. (data wpływu 10 czerwca 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla realizowanych przez Wnioskodawcę zajęć z zakresu technik komputerowych, technik koncentracji i technik pamięciowych oraz przedmiotów (geografia, matematyka, fizyka, chemia, j. polski itp.) dla uczniów w wieku szkolnym jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 marca 2011r. do tut. organu wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla realizowanych przez Wnioskodawcę zajęć z zakresu technik komputerowych, technik koncentracji i technik pamięciowych oraz przedmiotów (geografia, matematyka, fizyka, chemia, j. polski itp.) dla uczniów w wieku szkolnym.
Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 6 czerwca 2011r. (data wpływu 10 czerwca 2011r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 1 czerwca 2011r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right