Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 01.04.2011, sygn. IBPBII/2/415-21/11/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/2/415-21/11/AK

Jeśli dokument sprzedaży wystawiony przez firmę jest dokumentem wystawionym prawidłowo (co potwierdza stanowisko Urzędu Skarbowego właściwego dla wystawcy), to czy pomimo tego, iż składa się on z kilku integralnych części (gdzie fakt zapłaty za towar potwierdza sama faktura, ale specyfikacja nabytego asortymentu znajduje się już tylko na dokumencie WZ), a przez to odbiega wizualnie od standardowej wersji faktury VAT, z jaką spotykamy się zazwyczaj, wnioskodawca może otrzymać zwrot podatku VAT od zakupu tych materiałów budowlanych?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że Pana stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 29 grudnia 2010r. (data wpływu do tut. Biura 07 stycznia 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej zwrotu osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym w zakresie prawidłowości dokumentowania poniesionych wydatków -

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00