Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.05.2011, sygn. IBPP4/443-271/11/JP, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP4/443-271/11/JP
możliwość obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w części lub w całości w związku z realizacją projektu polegającego na promocji potencjału inwestycyjnego miasta
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 3 lutego 2011r. (data wpływu 10 lutego 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 26 kwietnia 2011r. (data wpływu 28 kwietnia 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w części lub w całości w związku z realizacją projektu pn. jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 lutego 2011r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w części lub w całości w związku z realizacją projektu pn. . Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 26 kwietnia 2011r. będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 14 kwietnia 2011r. nr IBPP4/443-271/11/JP.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Miasto J od 1 czerwca 2010r. realizuje projekt pn. w ramach poddziałania 1.1.2. Promocja inwestycyjna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Projekt obejmuje przeprowadzenie kampanii wizerunkowej i produktowej ukierunkowanej na promocję inwestycyjną i gospodarczą J, realizowaną w kraju i za granicą wykorzystującą na wielką skalę nowe media, a szczególnie narzędzie nowoczesnej komunikacji elektronicznej - internet, przy jednoczesnym wsparciu tradycyjnych form promocji.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right