Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.10.2011, sygn. IPTPP1/443-455/11-4/ALN, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP1/443-455/11-4/ALN
Czy Beneficjent środków - Miasto ubiegający się o uzyskanie dofinansowania projektu: Promocja Marki Centrum ze środków UE ma prawną możliwość odliczenia w całości lub części podatku VAT w trakcie realizacji projektu oraz 5 lat po jego zakończeniu?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Miasta przedstawione we wniosku z dnia 4 lipca 2011 r. (data wpływu 6 lipca 2011 r.), uzupełnionym pismem z dnia 30 września 2011 r. (data wpływu 05 października 2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 lipca 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. .
Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 30 września 2011r. (data wpływu 5 października 2011r) o doprecyzowanie zdarzenia przyszłego.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Urząd w okresie od 1.01.2012 r. - 31.12.2012 r. będzie realizatorem projektu ".
- wartość całkowita projektu wynosi 1.109.584,23 PLN,
- wartość dofinansowania z UE wynosi 799.699,27 PLN,
- wkład własny U wynosi 309.584, 96 PLN.
Celem głównym projektu jest promocja marki Centrum w ramach realizacji etapu wdrożenia "".
Ponadto celem pośrednim będzie zmiana wizerunku jako miasta bez wyrazu, nieatrakcyjnego poprzez budowanie wizerunku miasta jako miejsca tworzenia, innowacyjności, wyjątkowego, niepowtarzalnego, z ogromnym potencjałem.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right