Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 31.10.2011, sygn. ILPP4/443-535/11-6/BA, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP4/443-535/11-6/BA

1. Czy faktury w formacie PDF - wystawiane i przesyłane przez Wnioskodawcę zgodnie z opisem zdarzenia przyszłego - będą stanowiły faktury w formie elektronicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia i Spółka będzie uprawniona do dokumentowania za ich pomocą wykonywanych czynności stanowiących dostawy towarów i świadczenie usług?
2. Czy wskazany w opisie zdarzenia przyszłego sposób przechowywania faktur przesłanych w formie elektronicznej spełnia wymogi określone w przepisach rozporządzenia?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 29 lipca 2011 r. (data wpływu 1 sierpnia 2011 r.) uzupełnionym pismami z dnia 3 sierpnia 2011 r. (data wpływu 3 sierpnia 2011 r.) z dnia 17 października 2011 r. (data wpływu 19 października 2011 r.) oraz z dnia 18 października 2011 r. (data wpływu 20 października 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 1 sierpnia 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej. Wniosek uzupełniono pismami z dnia 3 sierpnia 2011 r. (data wpływu 3 sierpnia 2011 r.) z dnia 17 października 2011 r. (data wpływu 19 października 2011 r.) oraz z dnia 18 października 2011 r. (data wpływu 20 października 2011 r.) o dowód poniesionej opłaty od złożonego wniosku, pełnomocnictwo oraz odpis pełny z KRS.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00