Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.08.2011, sygn. ILPP2/443-873/11-2/SJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-873/11-2/SJ
Czy Wnioskodawca będzie miał prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego od zakupów towarów i usług dokonanych w związku z urządzaniem placów zabaw (w szczególności nabyciem usługi kompleksowej realizacji od Wykonawcy)?NA
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o. reprezentowanej przez Pełnomocnika, przedstawione we wniosku z dnia 26 maja 2011 r. (data wpływu 30 maja 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od zakupów związanych z urządzaniem placów zabaw jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30 maja 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od zakupów związanych z urządzaniem placów zabaw.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca (dalej Spółka) prowadzi działalność polegającą na hurtowej sprzedaży produktów kosmetycznych, głównie pod marką N, a w mniejszym zakresie także pod markami E, B i G.
Ważnym elementem strategii rozwoju Spółki jest budowanie wśród klientów i partnerów handlowych wizerunku Spółki jako firmy odpowiedzialnej społecznie. Działalność w tym zakresie polega między innymi na angażowaniu się w projekty społeczne dotyczące edukacji i upowszechniania kultury fizycznej i sportu, głównie wśród dzieci i młodzieży. Spółka przeprowadza także wiele akcji marketingowych służących promocji produktów sprzedawanych głównie pod marką N.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right