Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 24.05.2011, sygn. ILPP1/443-337/11-2/NS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-337/11-2/NS

Stawka podatku VAT dla usług budowlanych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 23 lutego 2011 r. (data wpływu 24 lutego 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usług budowlanych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22 lutego 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usług budowlanych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca z siedzibą w X zawarł z Gminą X następujące umowy:

  1. Umowę Nr A z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie wykonania robót budowlanych, polegających na budowie kanalizacji deszczowej wraz z nawierzchnią w ul. Y w X, wraz z aneksem nr B z dnia 13 grudnia 2010 r.,
  2. Umowę Nr C z dnia 27 sierpnia 2010 r. w sprawie wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych wraz z budową kanalizacji deszczowej na terenie Gminy X wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres 5 lat, wraz z aneksem nr D z dnia 29 października 2010 r.,
  3. Umowę Nr E z dnia 28 września 2010 r. w sprawie wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie drogi X Z wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres 5 lat, wraz z aneksem nr F z dnia 29 listopada 2010 r.

Powyżej wskazane umowy przewidywały następujący sposób rozliczeń, i tak:

  1. Umowa Nr A, rozliczenie zgodnie z § 3 ust. 5 umowy miało nastąpić na podstawie faktury wystawionej po zakończeniu każdego etapu prac, na podstawie protokołu odbioru robót potwierdzonego przez inspektora nadzoru i zatwierdzonego przez zamawiającego,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00