Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 25.01.2011, sygn. IBPP1/443-981/10/AL, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-981/10/AL

Czy podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług czynności wynikające z zawartych umów cesji i konieczności dokumentowania tych czynności fakturami VAT?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 21 września 2010r. (data wpływu do tut. organu 13 października 2010r.), uzupełnionym pismem z dnia 12 stycznia 2011r. (data wpływu 18 stycznia 2011r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług czynności wynikających z zawartych umów cesji i konieczności dokumentowania tych czynności fakturami VAT - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 października 2010r. wpłynął do tutejszego organu wniosek z dnia 21 września 2010r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług czynności wynikających z zawartych umów cesji i konieczności dokumentowania tych czynności fakturami VAT.

Wniosek uzupełniono pismem z dnia 12 stycznia 2011r. (data wpływu 18 stycznia 2011r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu Nr IBPP1/443-981/10/AL z dnia 5 stycznia 2011r.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

W ramach prowadzonej działalności Wnioskodawca zajmuje się obróbką drewna. Dla potrzeb prowadzonej działalności gospodarczej Spółka nabywa drewno na podstawie umów zawieranych z LP. Zawarte przez Wnioskodawcę umowy przewidują m.in. nadleśnictwo, z którego będzie pochodziło drewno, gatunek, ilość oraz cenę za metr sześcienny drewna.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00