Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 09.06.2010, sygn. ILPP2/443-411/10-6/AD, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-411/10-6/AD
1. Czy Wnioskodawca ma prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wynikający z faktur wystawionych przez zarządzającego lokalami, a dotyczących kosztów utrzymania budynków komunalnych?
2. Czy Wnioskodawca ma do czynienia z odsprzedażą usług czy jedynie ze zwrotem wyłożonych środków pieniężnych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. u. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. u. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy przedstawione we wniosku z dnia 12 marca 2010 r. (data wpływu 18 marca 2010 r.) uzupełnionym pismem z dnia 25 maja 2010 r. (data wpływu 31 maja 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie refakturowania usług związanych z utrzymaniem nieruchomości przez firmę zarządzającą jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 18 marca 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie refakturowania usług związanych z utrzymaniem nieruchomości przez firmę zarządzającą. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 25 maja 2010 r. (data wpływu 31 maja 2010 r.) o doprecyzowanie przedstawionego we wniosku stanu faktycznego oraz o brakującą opłatę.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right