Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.08.2010, sygn. IPPP2-443-290/10-4/IZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2-443-290/10-4/IZ
Uznaje się za nieprawidłowe stanowisko Wnioskodawcy w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazywania towarów w ramach działań reprezentacyjno-reklamowych i za prawidłowe w zakresie opodatkowania zużycia towarów, w tym artykułów spożywczych na cele reprezentacyjno reklamowe oraz odliczenia podatku związanego z nabyciem towarów przekazywanych nieodpłatnie, w tym towarów zużytych w ramach działań reprezentacyjno-reklamowych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 05.05.2010 r. (data wpływu 13.05.2010 r.), uzupełnionego na wezwanie tut. Organu pismem z dnia 09.07.2010 r. (data wpływu 15.07.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- opodatkowania nieodpłatnego przekazywania towarów w ramach działań reprezentacyjno-reklamowych - jest nieprawidłowe
- opodatkowania zużycia towarów, w tym artykułów spożywczych na cele reprezentacyjno reklamowe oraz odliczenia podatku związanego z nabyciem towarów przekazywanych nieodpłatnie, w tym towarów zużytych w ramach działań reprezentacyjno-reklamowych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13.05.2010 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazywania towarów w ramach działań reprezentacyjno-reklamowych oraz zużycia towarów, w tym artykułów spożywczych na te cele oraz odliczenia podatku związanego z nabyciem przekazywanych, w tym zużytych towarów w ramach działań reprezentacyjno-reklamowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right