Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.03.2010, sygn. IPPP1-443-150/10-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-150/10-2/PR
opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupu nagród rzeczowych przeznaczonych dla respondentów biorących udział w losowaniu.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 27.01.2010 r. (data wpływu 09.02.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupu nagród rzeczowych przeznaczonych dla respondentów biorących udział w losowaniu - jest prawidłowe,
- opodatkowania nieodpłatnego przekazania w/w towarów (nagród) - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 09.02.2010 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupu nagród rzeczowych przeznaczonych dla respondentów biorących udział w losowaniu.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Sp. z o.o. zbiera dane osobowe w formie kwestionariuszy/ankiet papierowych, telefonicznych i przesyłanych za pośrednictwem Internetu. Wypełnienie kwestionariusza jest dobrowolne i nieodpłatne. Zebrane dane są przez Spółkę wykorzystywane dla celów prowadzonej działalności: są wynajmowane do jednokrotnego lub wielokrotnego wykorzystania, są bazą do wykonywania różnego rodzaju analiz i segmentacji oraz wzbogacania baz danych klientów Spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right