Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 09.02.2010, sygn. IPPB2/415-693/09-2/MG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-693/09-2/MG

opodatkowanie bonusów lojalnościowych stanowiących nagrodę w ramach organizowanego przez Spółkę programu lojalnościowego.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 09.11.2009 r. (data wpływu 16.11.2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania bonusów lojalnościowych stanowiących nagrodę w ramach organizowanego przez Spółkę programu lojalnościowego - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16.11.2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania bonusów lojalnościowych stanowiących nagrodę w ramach organizowanego przez Spółkę programu lojalnościowego.

W przedmiotowym wniosku zostały przedstawione następujące zdarzenia przyszłe.

Spółka sprzedaje na terytorium Polski sprzęt elektroniczny. Spółka nie prowadzi samodzielnie sprzedaży detalicznej, lecz sprzedaje swój towar hurtowo sklepom, hurtowniom, sieciom handlowym (dalej: Punkty Sprzedaży). Podmioty te dokonują następnie sprzedaży detalicznej na rzecz odbiorców indywidualnych.

Ponieważ Spółka jest jedną z wielu na rynku i konkuruje z innymi podmiotami, oferującymi sprzęt elektroniczny, (który również jest zazwyczaj sprzedawany odbiorcom indywidualnym przez te same podmioty zajmujące się sprzedażą sprzętu elektronicznego różnych producentów), Spółka rozważa wdrożenie programu zmierzającego do zintensyfikowania sprzedaży towarów znajdujących się w jego ofercie poprzez zapewnienie lojalności kręgu indywidualnych użytkowników towarów Spółki oraz docelowo rozszerzenie ich liczby.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00