Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 23.11.2010, sygn. IBPP3/443-652/10/AB, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-652/10/AB

przechowywanie w formie papierowej faktur wystawianych i przesyłanych drogą elektroniczną z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego i systemu EDI

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 23 sierpnia 2010 r. (data wpływu 30 sierpnia 2010r.), uzupełnionym pismem z dnia 23 sierpnia 2010 r. (data wpływu 10 listopada 2010r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie przechowywania w formie papierowej faktur wystawianych i przesyłanych drogą elektroniczną z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego i systemu EDI jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30 sierpnia 2010 r. wpłynął ww. wniosek uzupełniony pismem z dnia 23 sierpnia 2010 r. (data wpływu 10 listopada 2010r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie przechowywania w formie papierowej faktur wystawianych i przesyłanych drogą elektroniczną z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego i systemu EDI.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny i chce przesyłać faktury drogą elektroniczną w systemie EDI.

Aktualnie Wnioskodawca wysyła faktury w formie papierowej pocztą i archiwizuje w formie papierowej. Jednocześnie Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny oraz uczestniczy w systemie wymiany dokumentów EDI.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00