Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 16.08.2010, sygn. IBPP1/443-419/10/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-419/10/AW

Anulowanie faktury

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 4 maja 2010r. (data wpływu 10 maja 2010r.), uzupełnionym pismami z dnia 12 lipca 2010r. (data wpływu 15 lipca 2010r.) oraz z dnia 6 sierpnia 2010r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości anulowania faktury za usługę, która według zamawiającego została wykonana wadliwie jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10 maja 2010r. wpłynął do tutejszego organu wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości anulowania faktury za usługę, która według zamawiającego została wykonana wadliwie.

Wniosek został uzupełniony pismami z dnia 12 lipca 2010r. (data wpływu 15 lipca 2010r.) oraz z dnia 6 sierpnia 2010r. będącymi odpowiedziami na wezwanie tut. organu z dnia 6 lipca 2010r. znak IBPP1/443-419/10/AW, IBPBI/2/423-667/10/JD.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca zawarł umowę z MZD o wykonanie usługi w zakresie opracowania studium wykonalności oraz opracowania wniosku o dofinansowanie zadania inwestycyjnego. Termin wykonania usługi przypadł na 1 grudnia 2008r., wynagrodzenie brutto 41.249,42 zł, w tym podatek VAT 7.438,42 zł.

W § 8 umowy figuruje zapis, że wykonana usługa zostanie przekazana zamawiającemu, który w okresie 7 dniu od przekazania potwierdzi wykonanie usługi w formie protokołu odbioru pod warunkiem braku konieczności wprowadzenia zmian i uzupełnień do wniosku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00