Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 13.07.2010, sygn. ITPB2/415-388/10/ENB, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB2/415-388/10/ENB
Zastosowanie zwolnienia przedmiotowego.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana, przedstawione we wniosku z dnia 6 kwietnia 2010 r., (data wpływu 12 kwietnia 2010 r.) uzupełnionym pismem z dnia 28 czerwca 2010 r. (data wpływu 5 lipca 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zastosowania zwolnienia przedmiotowego - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 kwietnia 2010 r. został złożony ww. wniosek uzupełniony pismem w dniu 5 lipca 2010 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zastosowania zwolnienia przedmiotowego.
W przedmiotowym wniosku i jego uzupełnieniu przedstawiono następujący stan faktyczny.
Od kwietnia 2007 r. jest Pan pracownikiem Wydziału Zarządzania RPO Urzędu Marszałkowskiego, a Pana wynagrodzenie od którego pracodawca odprowadza zaliczki na podatek dochodowy w całości (100%) pochodzi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zgodnie z treścią Rozporządzenia Rady (WE) z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające Rozporządzenie (WE) nr 1260/1999, Rada Unii Europejskiej przygotowała Strategiczne Wytyczne Wspólnoty (SWW), dotyczące spójności społecznej, gospodarczej i terytorialnej, określając ramy dla interwencji funduszy w latach 2007-2013. Na podstawie Strategicznych Wytycznych Wspólnoty każdy kraj członkowski, zgodnie z zasadą programowania, przygotował Narodową Strategię Spójności (Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia) oraz, zgodnie z art. 35 pkt 1, opracował programy operacyjne na odpowiednim poziomie geograficznym, które są dokumentami określającymi osie priorytetowe i obszary interwencji, a także układ wdrożeniowy środków polityki spójności Unii Europejskiej w ramach budżetu na lata 2007-2013. Na podstawie zapisów wyżej wymienionych dokumentów, a także Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 roku w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i uchylające Rozporządzenie (WE) nr 1783/1999, Województwo przygotowało Regionalny Program Operacyjny 2007-2013 (RPO).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right