Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.11.2009, sygn. ILPP1/443-939/09-5/BP, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-939/09-5/BP
1) Czy w przedmiotowej sprawie Gmina powinna zastosować zwolnienie od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 10a lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.)?
2) Czy w przypadku uznania, ze stanowisko do pytania nr 1 jest nieprawidłowe, Gmina powinna od wniesionego aportu w postaci nowowybudowanej budowli Stacji Uzdatniania Wody naliczyć i odprowadzić podatek od towarów i usług do właściwego urzędu skarbowego na zasadach ogólnych?
3) W przypadku obowiązku odprowadzenia podatku od towarów i usług, od jakiej kwoty powinien być naliczony podatek od towarów i usług oraz z jaką stawką procentową?
4) Na podstawie jakiego dokumentu powinien być przekazany aport w postaci budowli Stacji Uzdatniania Wody, tj. na podstawie faktury czy noty?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy, przedstawione we wniosku z dnia 5 sierpnia 2009 r. (data wpływu: 10 sierpnia 2009 r.), uzupełnionym pismami z dnia 29 października 2009 r. (data wpływu: 2 listopada 2009 r.) oraz z dnia 30 października 2009 r. (data wpływu: 30 października 2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku oraz obowiązku dokumentowania transakcji wniesienia aportu do spółki akcyjnej
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right