Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 08.07.2009, sygn. IBPP1/443-417/09/LSz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-417/09/LSz

Opodatkowanie świadczenia usług, z tytułu których wynagrodzeniem jest premia pieniężna.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko F. Spółka z o. o. przedstawione we wniosku z dnia 23 kwietnia 2009r. (data wpływu 28 kwietnia 2009r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczenia usług, z tytułu których wynagrodzeniem jest premia pieniężna jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28 kwietnia 2008r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczenia usług, z tytułu których wynagrodzeniem jest premia pieniężna.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca jest podmiotem gospodarczym działającym jako dystrybutor w branży opakowań żywności. Jego kontrahentem jest A. Sp. z o.o. z siedzibą w O.

W dniu 5 stycznia 2009r. Wnioskodawca zawarł z powyższą firmą porozumienie o współpracy, na podstawie którego zobowiązał się do wykonywania następujących usług na rzecz Sp. z o.o.:

  1. Prowadzenia wszelkich działań handlowych, aby marka A. była marką wiodącą wśród produktów przeznaczonych do pakowania żywności wykonanych z OPS/PP/PS/PET w sieci handlowej F.
  2. Nadzorowanie przestrzegania zasady cen sugerowanych A. przez placówki własne F.
  3. Nadzorowanie bieżącej realizacji łącznego planu zakupów ustalonego przez A. dla F.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00