Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.12.2008, sygn. IPPP2/443-1727/08-4/BM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1727/08-4/BM
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 12 listopada 2008r. (data wpływu 19 listopada 2008r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia usług oraz stawki podatku - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 19 listopada 2008r. został złożony wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia usług oraz stawki podatku.
W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
X (usługodawca lub wnioskodawca) w ramach wykonywanej działalności gospodarczej zawarł umowę na świadczenie usług ze spółką posiadającą siedzibę w Niemczech (dalej: Spółka). Zgodnie z zawartą umową między podmiotami usługodawca świadczy usługi na rzecz Spółki polegające na:
- zbieraniu wszelkich niezbędnych danych oraz informacji związanych z naprawami, dostawą części zamiennych oraz wykorzystaniem części zamiennych w odniesieniu do różnych regionów Terytorium będącego w zainteresowaniu Spółki w celu analizy tych danych i informacji, przetwarzania ich a także, w uzgodnionych terminach, przedstawiania tych wyników Spółce;
- o przetwarzaniu i analizie zebranych danych, łącznie z testami zgodności w celu umożliwienia Spółce dokonania oceny efektywności działalności wszystkich zaangażowanych centrów serwisowych na terenie Terytorium będącego w zainteresowaniu Spółki, według min. takich kryteriów jak: TAT (Turn-Around-Time - czyli czas naprawy od momentu zwrotu uszkodzonego urządzenia do serwisu do momentu oddania go po naprawie klientowi), zużycie materiałów, zgodności przeprowadzanych napraw ze stosowanymi procedurami napraw itd.;
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right