Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.10.2008, sygn. IP-PP2-443-1117/08-2/AZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PP2-443-1117/08-2/AZ
Czy Spółka ma obowiązek naliczania podatku VAT należnego od wydanych artykułów reklamowych swoim kontrahentom?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 08 lipca 2008r. (data wpływu 15 lipca 2008r.) - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania artykułów reklamowych - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 15 lipca 2008r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania artykułów reklamowych.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Spółka przekazuje nieodpłatnie swoim kontrahentom w ramach reklamy artykuły reklamowe z logo firmy tj. długopisy, czapki, kombinezony, breloczki, otwieracze do butelek, flagi, koszulki, banery, kasetony reklamowe, odzież roboczą, parasole, naklejki, podkładki pod tablice rejestracyjne, zegary, torby, kubki, plecaki itp.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right