Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 08.10.2008, sygn. IP-PP2-443-1117/08-2/AZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PP2-443-1117/08-2/AZ

Czy Spółka ma obowiązek naliczania podatku VAT należnego od wydanych artykułów reklamowych swoim kontrahentom?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 08 lipca 2008r. (data wpływu 15 lipca 2008r.) - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania artykułów reklamowych - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 15 lipca 2008r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania artykułów reklamowych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółka przekazuje nieodpłatnie swoim kontrahentom w ramach reklamy artykuły reklamowe z logo firmy tj. długopisy, czapki, kombinezony, breloczki, otwieracze do butelek, flagi, koszulki, banery, kasetony reklamowe, odzież roboczą, parasole, naklejki, podkładki pod tablice rejestracyjne, zegary, torby, kubki, plecaki itp.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00