Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 02.10.2008, sygn. IBPP3/443-481/08/KO, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-481/08/KO

Czy zorganizowanie takiej imprezy (wszystkie poniesione wydatki) podlega opodatkowaniu podatkiem VAT na podstawie art. 7 ust. 2 oraz art. 8 ust. 2 ustawy o VAT?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko S.A. przedstawione we wniosku z dnia 1 lipca 2008r. (data wpływu 4 lipca 2008r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego związanego z organizacją imprezy plenerowej - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 lipca 2008r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego związanego z organizacją imprezy plenerowej.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

S.A. planuje zorganizować imprezę plenerową o charakterze biesiadno-piknikowym. Uczestniczyć w niej będą pracownicy Spółki, ich rodziny oraz osoby trzecie. W ramach organizowanej imprezy, Spółka będzie się reklamować zarówno na tydzień przed rozpoczęciem imprezy, jak i podczas jej trwania. W ramach działań reklamowych prowadzona będzie kampania informacyjno-reklamowa, skierowana zarówno do pracowników Spółki jak i do mieszkańców regionu.

Zaplanowana kampania ww. imprezy obejmować będzie takie elementy jak:

  • spoty reklamowe na antenie radia,
  • spoty reklamowe oraz informacje o imprezie w zakładowym radiowęźle,
  • reklama prasowa w lokalnej gazecie,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00