Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.06.2008, sygn. IBPP2/443-293/08/BM (KAN-3167/03/KAN-6357/06/08), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-293/08/BM (KAN-3167/03/KAN-6357/06/08)
Za pomocą jakiego dokumentu należy dokonać rozliczenia pomiędzy jednostką zarządzającą a Wydziałami Urzędu Miasta za zużyte media i inne koszty?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Miejskiego Zarządu Nieruchomości w J., przedstawione we wniosku z dnia 18 marca 2008r. (data wpływu 26 marca 2008r.), uzupełnionym pismem z dnia 25 czerwca 2008r. (data wpływu 25 czerwca 2008r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania czy rozliczenia pomiędzy jednostką zarządzającą a Wydziałami Urzędu Miasta za media i inne koszty należy dokumentować notą obciążeniową czy fakturą VAT - .
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right