Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 01.02.2008, sygn. IBPP2/443-279/07/WN/KAN-2052/11/07, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-279/07/WN/KAN-2052/11/07
Czy w przedstawionej sytuacji podstawą rozliczenia finansowego pomiędzy U. a pozostałymi członkami konsorcjum winna być faktura (refaktura) czy też partycypacja pozostałych członków konsorcjum w poniesionych przez U. kosztach jest zdarzeniem, które nie podlega ustawie o podatku od towarów i usług i może być udokumentowane notą księgową?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko A.K., przedstawione we wniosku z dnia 6 listopada 2007r. (data wpływu 12 listopada 2007r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie sposobu dokumentowania poniesionych kosztów z tytułu wspólnej inwestycji, finansowanej są przez członków powstałego konsorcjum
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right