Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.02.2008, sygn. ITPP2/433-230/07/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/433-230/07/AP
Czy miejscem świadczenia usługi reklamy towarów kontrahentów zagranicznych na targach w kraju jest miejsce gdzie nabywca usługi posiada siedzibę zgodnie z art. 27 ust. 3 i ust. 4 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług, tym samym czynność ta nie podlega opodatkowaniu w kraju.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 26 listopada 2007 r. (data wpływu 28 listopada 2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia przy świadczeniu usług reklamy na terenie kraju na rzecz kontrahentów z UE lub z krajów trzecich - .
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right