Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.02.2008, sygn. ITPP2/443-179B/07/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/443-179B/07/AK
Czy zużyte na degustacjach wyroby produkcji firmy w celach marketingowych można traktować jako reklamę i czy należy od ich wartości naliczyć i odprowadzić podatek od towarów i usług?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 14 listopada 2007 roku (data wpływu 15 listopada 2007 roku) uzupełnionym pismem złożonym w dniu 28 stycznia 2008 roku, o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności zużycia w celach marketingowych wyrobów firmy - .