Interpretacja indywidualna z dnia 15.10.2007, sygn. ILPB1/415-22/07-2/IM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/415-22/07-2/IM
Czy ww. wydatki można uznać za koszt uzyskania przychodu traktując je jako wydatki o charakterze reklamowym?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani B. O., przedstawione we wniosku z dnia 26 lipca 2007 r. (data wpływu 31 lipca 2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zakwalifikowania wydatków poniesionych na zakup gadżetów reklamowych do kosztów uzyskania przychodu