Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 18.04.2007, sygn. DG/415-13/07, Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady, sygn. DG/415-13/07

Podatnik prowadził, w formie spółki cywilnej, pozarolniczą działalność gospodarczą, polegającą na sprzedaży aparatów słuchowych. Spółka współpracowała z NFZ, od którego otrzymywała dofinansowanie na zakupione przez pacjentów aparaty. Rozliczenie odbywało się na podstawie faktur VAT. Pod koniec 2005 r. NFZ przeprowadził w Spółce kontrolę i na podstawie stwierdzonych uchybień zażądał zwrotu części dofinansowania, tj. kwoty 18.550,- zł za rok 2004 i kwoty 37.550,- zł za 2005 r. Działalność została zlikwidowana 31.05.2006 roku. Spółka miała obowiązek zwrotu dofinansowania, mimo że Firma nie istniała. Podatnik dokonał wpłaty na konto NFZ przypadającej na niego części refundacji, w wysokości 28.050,- zł, w dniu 10.04.2006 r. W opisanym stanie faktycznym Podatnik zadał następujące pytanie:czy w tej sytuacji może korygować zeznania podatkowe za lata 2004 i 2005?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00