Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 10.01.2007, sygn. RO/443-66/06, Świętokrzyski Urząd Skarbowy, sygn. RO/443-66/06

a) Czy obciążenie przez Spółkę zarówno krajowego dostawcy materiałów (jak i z innego państwa z UE) kosztami złej jakości materiałów (skalkulowanymi w oparciu o łączne koszty sortowania, złomowania wadliwych wyrobów, koszty wymiany uszkodzonego oprzyrządowania oraz inne koszty spowodowane dostawą złej jakości materiałów) jest czynnością podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?b) Czy wystarczające jest udokumentowanie otrzymanego zwrotu poniesionych kosztów w postaci Noty księgowej uznaniowej wystawionej przez dostawcę krajowego?c) Czy w przypadku otrzymania od dostawcy wewnątrzwspólnotowego, dokumentu o nazwie CREDIT NOTE wystawionego na ujemną kwotę w walucie EURO, w wysokości uzgodnionej z dostawcą z tytułu kosztów poniesionych przez Spółkę w związku z otrzymaniem materiału złej jakości, należy wystawić fakturę wewnętrzną korygującą i ujmować tę fakturę w deklaracjach VAT-7, i VAT UE?

Pytanie podatnika

Naczelnik Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach działając na podstawie art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005 r., Dz. U. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Spółki otrzymanego dnia 12.10.2006 r. i uzupełnionego dn. 22.12.2006 r. w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, stwierdza,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00