Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 25.05.2006, sygn. VI/443-73/06/MS, Pomorski Urząd Skarbowy, sygn. VI/443-73/06/MS

Podatnik zwraca się z wnioskiem o potwierdzenie, iż przedmiotowe usługi stanowią usługi reklamy.

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Naczelnik Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Podatnika z dnia 21.02.2005 r. (data wpływu do tut. Urzędu 28.02.2006r.) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie uznania usług świadczonych przez Podatnika za usługi reklamy, o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) - dalej zwanej ustawą o VAT

stwierdza, że:

stanowisko przedstawione w tym wniosku jest nieprawidłowe w odniesieniu do opisanego stanu faktycznego

Uzasadnienie

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Podatnik świadczy szeroko rozumiane usługi reklamowe na rzecz określonych kontrahentów z innych niż Rzeczpospolita Polska państw Unii Europejskiej tj. z Wielkiej Brytanii oraz Niemiec.

Przedmiotowe usługi są faktycznie świadczone na terytorium Polski na podstawie umów zawartych z wyżej wskazanymi kontrahentami, którzy są wyłącznymi klientami Podatnika i jedynymi nabywcami świadczonych przez niego usług (cała działalność gospodarcza Podatnika prowadzona jest w ramach umów zawartych z tymi kontrahentami).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00