Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 14.09.2006, sygn. PSUS/PP-OIO/443-146/06/MS/98863, Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu, sygn. PSUS/PP-OIO/443-146/06/MS/98863

Czy Spółka zawierając umowy z innymi biurami turystycznymi Spółka nie stanie się pośrednikiem, a tym samym utraci status organizatora, a w konsekwencji prawo do korzystania z procedury opodatkowania marży, określonej w art. 119 ustawy o podatku od towarów i usług?

Pytanie podatnika

P O S T A N O W I E N I E

Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) Naczelnik Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 14.06.2006 r. (data wpływu 14.06.2006 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie, dotyczącej możliwości korzystania z procedury opodatkowania marży przy sprzedaży dla innego biura turystycznego grupowych imprez turystycznych, jest prawidłowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00