Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 08.09.2006, sygn. 1433/NG/GV/443-79/2006/LŚ, Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów, sygn. 1433/NG/GV/443-79/2006/LŚ

Podatnik zakupił urządzenie wielofunkcyjne firmy X, które zaginęło podczas dokonywanej naprawy gwarancyjnej w serwisie firmy Y. Firma Y przyznając wnioskodawcy prawo do zwrotu wartości zaginionego w czasie naprawy urządzenia, żąda wystawienia faktury VAT opiewającej na jego wartość netto, sugerując iż jest to sprzedaż w ramach procedury reklamacyjnej. W związku z powyższym, wnioskodawca pyta, czy żądanie firmy Y jest uprawnione. Zdaniem podatnika, w/w żądanie nie jest uprawnione, ponieważ nie zbywa on urządzenia lecz oczekuje odszkodowania za jego utracenie a czynność ta nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Ponadto profil działalności wnioskodawcy nie obejmuje sprzedaży tego typu urządzeń.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00