Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 16.01.2006, sygn. 1471/NTR1/443-538/06/AM, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1471/NTR1/443-538/06/AM
Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Strona świadczy usługi na rzecz firmy z siedzibą w Szwajcarii. Zgodnie z zawartą umową usługi te obejmują w szczególności następujące działania: prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych, w tym organizowanie spotkań prezentacyjnych produktów, oferowanie tych produktów, jak również pozyskiwanie i przekazywanie zamówień na produkty od klientów polskich, prowadzenie działań wspomagających sprzedaż produktów, w tym współpraca z siecią autoryzowanych dystrybutorów, pomoc w dochodzeniu zaległych należności od klientów. W związku z tym Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, że w odniesieniu do ww. usług świadczonych przez Nią na rzecz zagranicznego zleceniodawcy ma zastosowanie art. 27 ust. 3 w związku z art. 27 ust. 4 pkt 2, co oznacza, że podlegają one opodatkowaniu w kraju siedziby usługobiorcy. Zdaniem Strony wymienione usługi winny być z punktu widzenia ustawy o VAT traktowane jako usługi reklamy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right