Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 14.07.2005, sygn. P-I/423/36/IK/05, Podlaski Urząd Skarbowy, sygn. P-I/423/36/IK/05
Czy ponoszone wydatki reklamowo - promocyjne, które w Spółce A zakwalifikowano do kosztów reklamy limitowanej należy w całości zaliczyć do limitu 0,25% wartości przychodów, czy tylko tą część, która nie zostanie zrefundowana przez Spółkę X?
Pismem z 18 kwietnia 2005 r., uzupełnionym 07.06.2005 r., Spółka A zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego:
Zgodnie z podpisaną umową ze Spółką X , Spółka A jako autoryzowany przedstawiciel ma obowiązek przeprowadzać różnego rodzaju akcje promocyjno - reklamowe. Akcje te są przeprowadzane przez autoryzowanego przedstawiciela jakim jest Spółka A, a także przez inne podmioty gospodarcze, które są autoryzowanymi agentami Spółki A.