Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 26.01.2005, sygn. PP I 443/2956/21/HCh/05, Dolnośląski Urząd Skarbowy, sygn. PP I 443/2956/21/HCh/05
Spółka otrzymuje od kontrahentów zagranicznych faktury za:- utrzymanie systemu komputerowego produktywnego, testowego oraz rozwojowego polegające na: utrzymaniu serwerów, naprawach i modernizacji sprzętu, aktualizacji oprogramowania, pracach konserwacyjnych mających zapewnić odpowiedni poziom wydajności i bezpieczeństwa systemu- świadczenie usług wsparcia podstawowego i wsparcia użytkowników (SAP R/3 Basie Support, User Support) polegające na : instalacji not i łat aktualizujących oprogramowanie. zarządzaniu użytkownikami ich uprawnieniami, udzielaniu pomocy w rozwiązywaniu problemów (Second Level Help Desk),- elektroniczną archiwizację dokumentów systemu SAP R/3,- konfigurowanie, konserwację i zarządzanie routerem Cisco 2621, w tym za - aktualizację oprogramowania zabezpieczającą sieć,- świadczenie usług serwisowych Lotus Notes /Domino Services and Internet Mail - Schwitch obejmujących udostępnianie zasobów na serwerze Lotus Domino w Niemczech, - utrzymywanie skrzynek poczty elektronicznej, udostępnianie klientów poczty Lotus Notes, zarządzanie i administrację kontami użytkowników, zabezpieczenia antywirusowe oraz wykonywanie kopii.W związku z tym Spółka składa zapytanie, czy usługi polegające na utrzymaniu systemu komputerowego, elektronicznej archiwizacji dokumentów, konfiguracji, konserwacji i zarządzaniu routerem Cisco 2621, utrzymaniem poczty wewnętrznej Lotus Notes spełniają wymogi definicji usług elektronicznych zgodnie z art. 2 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535)?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right