Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 29.07.2005, sygn. A1-P-Int/4408/7/05, Izba Skarbowa w Poznaniu Ośrodek Zamiejscowy w Kaliszu, sygn. A1-P-Int/4408/7/05

Czy zasadne jest dokumentowanie przez Wspólnotę Lokalową fakturami VAT zaliczek wniesionych przez właścicieli lokali (którzy prowadzą w tych lokalach działalność gospodarczą i są uprawnieni do otrzymywania faktur VAT) na pokrycie kosztów utrzymania poszczególnych lokali i części wspólnej nieruchomości. Zaliczki te są partycypacją w kosztach utrzymania rachunku bankowego Wspólnoty, prowadzenia zarządu nieruchomością wspólną, sprzątania części wspólnej, ochrony nieruchomości oraz w kosztach dotyczących korzystania z mediów.

Pytanie podatnika

Na podstawie art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60) - po rozpatrzeniu zażalenia na postanowienie Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wielkopolskim Nr US.PP-443/25/2005 z dnia 16 maja 2005r., stanowiące interpretację co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej możliwości dokumentowania fakturami VAT przez w/w podmiot powstałych nadpłat i niedopłat w wyniku dokonania w lutym 2005r. rozliczeń w lutym 2005r. w związku z wniesionymi w 2004r. przez właścicieli - członków wspólnoty lokalowej na rzecz tej wspólnoty zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, jak i poszczególnych, wyodrębnionych lokali

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00