Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 31.05.2005, sygn. PP/443/33/05, Urząd Skarbowy w Pile, sygn. PP/443/33/05

Czy w przypadku zaewidencjonowania obrotu za pomocą kasy rejestrującej podatnik ma obowiązek do tej sprzedaży wystawić fakturę VAT w sytuacji gdy nabywca zgubił paragon?

Pytanie podatnika

We wniosku podano, że podatnik prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług gastronomicznych i sprzedaż rejestrowana jest przy zastosowaniu kasy rejestrującej.Klienci otrzymują paragon i nie zawsze decydują się na pobranie faktury VAT za wykonaną usługę (np. za zorganizowanie obiadów po pogrzebach). Niektórzy po czasie domagają się wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę i zdarzają się przypadki zagubienia paragonu przez klientów. W takich przypadkach następuje odmowa wystawienia faktury.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00