Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 07.09.2005, sygn. US III-2/443-11/05/JŁ, Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście, sygn. US III-2/443-11/05/JŁ
Przedmiotem pytania Podatnika jest miejsce świadczenia usługi reklamowej na rzecz podmiotu zagranicznego.
Działając na podstawie art. 216, art. 217 oraz art. 14a § 1, § 3, § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) art. 2 pkt 6, art. 5, art. 8 ust. 1 i ust. 3, art. 27 ust. 3 i ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. Nr. 54, poz. 535 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku z dnia 18.10.2005r. (data wpływu do tutejszego organu 26.10.2005r.) uzupełnionego w dniach 31.10.2005r., 23.11.2005r., 27.12.2005r. oraz 11.01.2006r. w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji przepisów podatkowych - w części dotyczącej miejsca opodatkowania usług wykonywanych na odrębne zlecenie związane z reklamą, obejmujące m.in. projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych, projektowanie i rozmieszczanie reklam w formie np. tablic, paneli, ram ogłoszeniowych, dekorowania wystaw sklepowych, pokazów, reklam na samochodach i autobusach itp., realizowanie reklam poprzez sprzedaż czasu i miejsca na cele reklamowe w środkach masowego przekazu,reklamę powietrzną, dystrybucję i doręczanie prospektów i próbek reklamowych,wynajmowanie przestrzeni na cele reklamowe , świadczonych na rzecz kontrahentów zagranicznych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right