Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 10.08.2005, sygn. 1472/RPP1/443-409/2005/JJ, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/RPP1/443-409/2005/JJ
Pytanie Spółki dotyczy miejsca opodatkowania usług reklamowych świadczonych przez Spółkę
POSTANOWIENIE
W związku z wnioskiem Spółki z dnia 23.02.2005 r., (data wpływu do Urzędu 01.03.2005) w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu stosowania przepisów prawa podatkowego oraz decyzją Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie nr 1401/HTII/4407/14-29/05/BM z dnia 30.06.2005 uchylającą postanowienie organu pierwszej instancji, Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), po ponownym rozpatrzeniu sprawy
- uznaje stanowisko Podatnika za prawidłowe.
Uzasadnienie
Spółka zwróciła się do Naczelnika tutejszego Urzędu z wnioskiem o udzielenie interpretacji w sprawie wskazania miejsca opodatkowania podatkiem VAT czynności polegających na szeroko pojętej reklamie produktów leczniczych. W treści wniosku Spółka wymieniła jako wchodzące w zakres świadczonych usług następujące działania:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right