Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.07.2005, sygn. 1472/RPP1/443-356/2005/US, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie
Czy wydanie towarów mające na celu zapoznanie się sprzedawców, pracowników Spółki, przedstawicieli mediów z poszczególnymi produktami danej marki należy traktować jako przekazanie towarów na cele reprezenatcji i reklamy czy element kompleksowej usługi reklamowej.
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60), w zakresie przepisów o podatku od towarów i usług Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie w związku z wnioskiem z dnia 30.05.2005 r., (data wpływu do tut. Urzędu 08.06.2005 r.) uzupełnionym dnia 27.06.2005r. (data wpływu 27.06.2005r.)