Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.12.2005, sygn. 1471/NTR1/443-480/05/AM, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1471/NTR1/443-480/05/AM

Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Strona świadczy usługi brokera mediowego, tj. pośredniczy w zakupie i odsprzedaży mediów dla agencji reklamowych i ich klientów. Strona otrzymała od jednego z klientów propozycję współpracy, w ramach której podmiot zagraniczny z kraju Unii Europejskiej zlecił agencji reklamowej również z kraju Unii Europejskiej przeprowadzenie kampanii rebrandingowej (związanej z przejęciem przez zagraniczny koncern jednej z firm w kraju), która zleciła zakup związanej z tym kampanii reklamowej Stronie. Jednocześnie zagraniczna agencja reklamowa udzieliła pełnomocnictwa w zakresie negocjowania i zawierania umów na zakup kampanii reklamowych, składania zleceń do mediów, obsługiwania procesu fakturowania, weryfikacji poprawności wystawionych faktur.W związku z tym Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż wystawiane przez nią na rzecz podmiotu zagranicznego zarejestrowanego dla celów podatku od wartości dodanej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej faktury za media (kampanie reklamowe) winny być wystawiane bez naliczania podatku od towarów i usług, zgodnie z art. 27 ust. 3 i 4 ustawy o podatku od towarów i usług.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00