insert_drive_file
Interpretacja
Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 20.04.2004, sygn. I-2/443-18/04/AJ, Lubuski Urząd Skarbowy, sygn. I-2/443-18/04/AJ
Czy wydatki ponoszone przez spółkę na ogłoszenia w Książkach Telefonicznych i prasie należy potraktować jako reklamy i opodatkować podatkiem VAT należnym ?
Pytanie podatnika
Spółka zwróciła się pismem z dnia 23.03.2004 r. (data wpływu 24.03.2004 r.) do Naczelnika Lubuskiego Urzędu Skarbowego - o udzielenie informacji w zakresie stosowania prawa przedstawiając wątpliwości dotyczące zaliczenia wydatków na ogłoszenia do kosztów reklamy w świetle przepisów dotyczących podatku VAT w następującym stanie faktycznym. Spółka poniosła wydatki na ogłoszenia w Książkach Telefonicznych i prasie. Treść przedmiotowych ogłoszeń (stanowiących załącznik do wyżej wymienionego pisma) informowała o istnieniu firmy, asortymencie oraz godzinach otwarcia i siedzibie Spółki.
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także