Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 01.07.2004, sygn. PP-2/443/42/2004, Lubelski Urząd Skarbowy

W oparciu o art. 14 a § li 2 Ordynacji podatkowej (ustawa z dnia29 sierpnia 1997 r. Dz. U. Nr 137 poz. 926 z późn.zm.) , zwracamy się z zapytaniem w następujących sprawach:1. Spółdzielnia w ramach swej działalności: przekazuje nieodpłatnie swoim członkom i pracownikom oraz sprzedaje klientom zewnętrznym karty rabatowe uprawniające do nabycia towarów po niższej cenie. Tym samym karta rabatowa jest pewnego rodzaju zobowiązaniem sprzedawcy ,że określony towar sprzeda lub wykona po obniżonej o umówiony procent cenie. W przypadku Spółdzielni rabat ten wynosi5%.2.Spółdzielnia organizuje w ramach reklamy i reprezentacji: degustacje produktów własnej produkcji, promocje towarów, targi w czasie których promujemy swoje wyroby, poczęstunek dla kontrahentów. Od przekazanych towarów na wyżej wymienione cele naliczamy podatek.W przypadku zużycia wewnętrznego materiałów i towarów na cele reklamowe np. materiałów plastycznych, z których wykonywane sądekoracje witryn sklepowych, aranżacje do sali obrad, szyldy, tablice reklamowe również naliczamy podatek.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00