Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 14.09.2004, sygn. UPO-443/VAT/213/04/EN, Urząd Skarbowy w Płocku, sygn. UPO-443/VAT/213/04/EN

Spółdzielnia Mieszkaniowa zawarła z członkiem Spółdzielni umowę o budowę lokalu mieszkalnego, garażu bądź lokalu użytkowego, która przewidywała wpłaty wkładu budowlanego w ratach. Część wpłat występuje między 1 maja a 30 października 2004 r. Czy należy zmienić umowę i wystawić fakturę VAT na każdą wpłatę wkładu budowlanego, która wpłynie do Spółdzielni po 1 maja 2004 r., czy należy wystawić fakturę VAT w dniu faktycznej wpłaty, czy też zgodnie z terminem przewidzianym w umowie, jeżeli Spółdzielnia chce naliczyć odsetki za zwłokę? Czy w fakturze VAT należy podać termin zapłaty, bo w umowie określony jest termin tylko dla wkładu budowlanego bez podatku VAT?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00