Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 09.07.2004, sygn. PP-II/443/17/04/KF, Małopolski Urząd Skarbowy, sygn. PP-II/443/17/04/KF

Gdzie należy prowadzić i przechowywać dokumentację, w fabryce czy oddziale? Czy faktura może zawierać dodatkowe elementy? Jaki obrót przyjąć do liczenia proporcji za okres maj - grudzień 2004 roku?

Pytanie podatnika

Naczelnik Małopolskiego Urzędu Skarbowego w Krakowie, działając na podstawie art.14 a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.) w odpowiedzi na zapytanie z dnia 30.04.2004 r. wyjaśnia co następuje:Jak wynika z treści pisma, Fabryka Maszyn na mocy art. 160 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, przejęła prawa i obowiązki Oddziału z dniem 01.05.2004 r. ww. Oddział rozliczał się dotychczas odrębnie na mocy art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 08.01.1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz. U. nr 11, poz. 50 ze zm.)W związku z powyższym Spółka zwróciła się o uzyskanie odpowiedzi na ww. pytania:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00