Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 5 czerwca 2012 r., sygn. KIO/UZP 1068/12

Zgodnie z art. 180 ust. 2, odwołanie można wnieść wyłącznie wobec czynności enumeratywnie wymienionych, tj. wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę, opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia odwołującego z postępowania i odrzucenia oferty odwołującego. 

 

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:

Przewodniczący: Izabela Niedziałek-Bujak

Protokolant: Łukasz Listkiewicz

po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 5 czerwca 2012 r. w Warszawie odwołania wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 25 maja 2012 r. przez wykonawcę BPI-Poldham Sp. z o.o., 04-011 Warszawa, ul. Suchodolska 8/2 w postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Zbrojnych, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13

orzeka:

1. Oddala odwołanie.

2. Kosztami postępowania obciąża wykonawcę BPI-Poldham Sp. z o.o., 04-011 Warszawa, ul. Suchodolska 8/2 i:

2.1 zalicza w poczet kosztów postępowania odwoławczego kwotę 7.500 zł 00 gr. (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych, zero groszy) uiszczoną przez wykonawcę BPI-Poldham Sp. z o.o., 04-011 Warszawa, ul. Suchodolska 8/2 tytułem wpisu od odwołania,

2.2 zasądza od wykonawcy BPI-Poldham Sp. z o.o., 04-011 Warszawa, ul. Suchodolska 8/2 na rzecz zamawiającego Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Zbrojnych, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13 kwotę 3.600 zł 00 gr. (słownie: trzy tysiące sześćset złotych zero groszy) stanowiącą koszty strony poniesione z tytułu wynagrodzenia pełnomocnika.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00