Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 13 stycznia 2011 r., sygn. KIO/UZP 2802/10

Składając ofertę każdy wykonawca wylicza cenę z uwzględnieniem obowiązującej w dniu składania ofert, a nie przyszłej stawki podatku od towaru i usług, czy też obowiązującej w dniu wystawienia faktury.

 

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:

Przewodniczący: Bogdan Artymowicz

Członkowie: Agnieszka Bartczak-Żuraw

Barbara Bettman

Protokolant: Mateusz Michalec

po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 12 stycznia 2011 r. w Warszawie odwołania wniesionego w dniu 30 grudnia 2010 r. przez EF Consultancy Sp. z o.o., Wódka, ul. Pszeniczna 19, 92-701 Łódź, w postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego Skarb Państwa - Wojewodę Podlaskiego, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok,

przy udziale wykonawcy CTPartners S.A., ul. Pandy 12, 02-202 Warszawa, zgłaszającego swoje przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie Zamawiającego;

orzeka:

1. oddala odwołanie

2. kosztami postępowania obciąża EF Consultancy Sp. z o.o., Wódka, ul. Pszeniczna 19, 92-701 Łódź i nakazuje:

1) zaliczyć w poczet kosztów postępowania odwoławczego kwotę 15 000 zł 00 gr (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy) uiszczoną przez EF Consultancy Sp. z o.o., Wódka, ul. Pszeniczna 19, 92-701 Łódź tytułem wpisu od odwołania,

2) dokonać wpłaty kwoty 3 600 zł 00 gr (słownie: trzy tysiące sześćset złotych zero groszy) przez EF Consultancy Sp. z o.o., Wódka, ul. Pszeniczna 19, 92-701 Łódź na rzecz Skarbu Państwa - Wojewody Podlaskiego, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok stanowiącej uzasadnione koszty strony poniesione z tytułu wynagrodzenia pełnomocnika.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00