Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Postanowienie Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 10 stycznia 2011 r., sygn. KIO/UZP 2795/10

Przepis art. 189 ust. 2 ustawy Pzp zawiera zamknięty katalog przesłanek, stanowiących podstawę odrzucenia odwołania. Fakt ich zaistnienia Izba zobowiązana jest zbadać z urzędu.

 

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:

Przewodniczący: Katarzyna Brzeska

Członkowie: Barbara Bettman

Anna Chudzik

Protokolant: Paweł Nowosielski

po rozpoznaniu na posiedzeniu w dniu 10 stycznia 2011 r. w Warszawie odwołania wniesionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: KSM Polska Sp. z o.o., oraz Kliih Clinic Service GmbH, adres dla pełnomocnika: 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 14 od czynności Zamawiającego Szpital Morski im. PCK, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1

przy udziale wykonawcy Spółdzielni Inwalidów „Naprzód” w Krakowie Oddział w Łodzi, 91-203 Łódź, ul. Traktorowa 141/143 zgłaszającego przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie Zamawiającego

orzeka:

1. odrzuca odwołanie,

2. Kosztami postępowania obciąża wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: KSM Polska Sp. z o.o., oraz Kliih Clinic Service GmbH, adres dla pełnomocnika: 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 14 i nakazuje:

1) zaliczyć na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych wpis w wysokości 15 000 zł 00 gr (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy) uiszczony przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KSM Polska Sp. z o.o., oraz Kliih Clinic Service GmbH, adres dla pełnomocnika: 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 14, stanowiący koszty postępowania odwoławczego.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00