Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 27 czerwca 2011 r., sygn. KIO/UZP 1293/11
Intencją ustawodawcy jest ograniczenie transportowania i unieszkodliwiania odpadów poza miejsce ich wytworzenia.
Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:
Przewodniczący: Izabela Kuciak
Protokolant: Łukasz Listkiewicz
po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 27 czerwca 2011r. odwołania wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 17 czerwca 2011r. przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Krzysztofa Rdesta, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Krzysztof Rdest EMKA Handel - Usługi oraz Firmę Usługowo -Handlową EKO - TOP Sp. z o.o., 96-300 Żyrardów, ul. Gen. Grota Roweckiego 6 w postępowaniu prowadzonym przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
przy udziale wykonawcy ECO - ABC Sp. z o.o., 97-400 Bełchatów, ul. Przemysłowa 7, zgłaszającego swoje przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie zamawiającego
orzeka:
1. Oddala odwołanie.
2. Kosztami postępowania obciąża wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Krzysztofa Rdesta, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Krzysztof Rdest EMKA Handel - Usługi oraz Firmę Usługowo - Handlową EKO - TOP Sp. z o.o., 96-300 Żyrardów, ul. Gen. Grota Roweckiego 6 i:
2.1. zalicza w poczet kosztów postępowania odwoławczego kwotę 7 500 zł 00 gr (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych zero groszy), uiszczoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Krzysztofa Rdesta, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Krzysztof Rdest EMKA Handel - Usługi oraz Firmę Usługowo - Handlową EKO - TOP Sp. z o.o., 96-300 Żyrardów, ul. Gen. Grota Roweckiego 6, tytułem wpisu od odwołania,
2.2. zasądza od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Krzysztofa Rdesta, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Krzysztof Rdest EMKA Handel - Usługi oraz Firmy Usługowo - Handlowej EKO - TOP Sp. z o.o., 96-300 Żyrardów, ul. Gen. Grota Roweckiego 6 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 kwotę 34 zł 00 gr (słownie: trzydzieści cztery złote zero gorszy), stanowiącą koszty postępowania odwoławczego, poniesione z tytułu opłaty skarbowej od pełnomocnictw.