Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 19 stycznia 2010 r., sygn. KIO/UZP 1688/09

Istotnym jest, by referencje jak i dokumenty potwierdzały zakres wymaganych przez Zamawiającego informacji.

 

Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:

Przewodniczący: Emil Kuriata

Członkowie: Sylwester Kuchnio

Anna Packo

Protokolant: Łukasz Listkiewicz

po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 15 stycznia 2010 r. w Warszawie odwołania wniesionego przez konsorcjum firm: Impel Cleaning sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-11 Wrocław oraz Hospital Serwis sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław od rozstrzygnięcia przez zamawiającego Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 10; 33-300 Nowy Sącz, protestu z dnia 22 października 2009 r.

przy udziale konsorcjum firm: Spółdzielnia Inwalidów Naprzód w Krakowie, ul Żabiniec 46, 31-215 Kraków oraz Zakład Ochrony Środowiska EKO -TEX Jan Skipirzepa, ul Krótka 3, 47-400 Nędza zgłaszającego przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie Zamawiającego.

orzeka:

1. Oddala odwołanie.

2. Kosztami postępowania obciąża konsorcjum firm: Impel Cleaning sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-11 Wrocław oraz Hospital Serwis sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław i nakazuje:

1) zaliczyć na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych koszty w wysokości 4 444 zł 00 gr (słownie: cztery tysiące czterysta czterdzieści cztery złote zero groszy) z kwoty wpisu uiszczonego przez konsorcjum firm: Impel Cleaning sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-11 Wrocław oraz Hospital Serwis sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław;

2) dokonać wpłaty kwoty 00 zł 00 gr (słownie: xxx) przez XXX na rzecz XXX stanowiącej uzasadnione koszty strony poniesione z tytułu kwoty zaliczonej w poczet kosztów postępowania z wpisu uiszczonego przez xxx;

3) dokonać wpłaty kwoty 0 zł 0 gr (słownie: xxx) przez xxx na rzecz Urzędu Zamówień Publicznych na rachunek dochodów własnych UZP;

4) dokonać zwrotu kwoty 10 556 zł 00 gr (słownie: dziesięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt sześć złotych zero groszy) z rachunku dochodów własnych Urzędu Zamówień Publicznych na rzecz konsorcjum firm: Impel Cleaning sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-11 Wrocław oraz Hospital Serwis sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00